Klant is koning, de medewerker is superheld: Personeelsevenement

Een leuke locatie, een goede teambuilding activiteit en als afsluiter een heerlijke diner.

Met die doelstelling in gedachte wist way2events één van zijn klanten actief in de transportsector te overtuigen om met hen in zee te gaan voor hun personeelsevenement.  De klant was namelijk op zoek naar een event bureau  om zijn reeks personeelsevenementen te ondersteunen.

Hoe kan men het beste ervaren wat een klant wil? Wel, door namelijk zelf in de huid van de klant te kruipen. way2events werkte voor dit personeelsevenement een concept uit waar de klant hun eigen medewerkers volledig  centraal staan. Niets werd aan het toeval overgelaten. De Vip behandeling begon reeds vanaf de uitnodiging die als eerste teaser vormde in aanloop naar het personeelsevenement. Elke medewerker ontving een gepersonaliseerde uitnodiging op naam, dat meteen ook hun inkomkaart vormde om het evenement te kunnen betreden.

Om het client first-gevoel en vip experience te versterken zorgde way2events ook  dat de medewerkers tijdens het personeelsevenement  op een heel persoonlijke manier werden benaderd. Een loper werd uitgerold in de huisstijlkleuren van het bedrijf en ze werden warm onthaald door hostessen.

Na een vruchtbare teammeeting en leuke teambuilding activiteit, werden de medewerkers verrast met een uitgebreid 3-gangen diner met live muzikale achtergrondmuziek.

Bent u ook op zoek naar een creatief idee voor uw personeelsevenement?

Way2events denkt graag met u mee!